September 16, 2012

my social life

err tajuk tak menahan.haha.aku bukan yg seperti yg disebutkan di atas ni.aku seorang yg kalau boleh nk seSIMPLE yg boleh.tak ade laa social mane pon.yang aku nk cerite ni adalah pasal hari aku berOVERNITE dgn my girlfriend.ehh girlfriend only.buayefriend takde sbb dah sampai sane baru plan overnite.and classmate lelaki tak taw.kalau dorg taw sure dorg nk ikut. seperti kebiasaanya kami warga uitm lendu ni mampu berOVERNITE di melaka saje.luar melaka insyaallah next sem.cehh ade niat tu.ehh mintak jauh laa.yg dekat melake ni pon tak taw nak buat ape.myb sebab sume kedai tutup kot.haha.hai melake2.nasib baik laa negeri aku.ok sebelum aku membebel lg panjang,jom laa kite sajikan anda dgn gambar2 sahaja.keluar dr uitm pukul 2.30 pm lepaas kelas bel.
di jusco aeon.muke cuak nisa setelah kunci kereta nya tertinggal dlm bonet kete.err yg sebelah tu ecah namenye.
gambar sesampai dp.time ni around 6 p.m.
disebabkan skg ni wave gangnam style.so sedikit aksi gangnam style dr kami.from left ecah,me,nisa aziz,kiena azman and anis syafiqah.ecah sory kaki kau aku dah potong andd anis even on call sempat lg berGangnam style.stylo dee.
lepas tu lakukan aktiviti wajib.karok sampai tekeluar ank tekak.
melihat cerita ape yg menjadi santapan kami bg meluangkan mase overnite kami.time ni laa baru decide nk overnite.so carik laa movie midnite nye.
so movie ape yg jd pilihan mereka mlm tu is SADAKO 3G punye weh.sadako tu cerita hantu taw tak.dorg mmg gile.and ticket pukul 10.45 pm.
sementara menunggu wayang start.
nice pix.mmg pandai betul org yg snap pixture ni.huih lepas tengok wayang round 1 melaka.melihat hotel dinner FSKM jumaat tu.dan selepas tu
makan time.act sepanjang hari tu kami asik singgah makan jee.ade lah dekat 5 kali singgah mkn. lepas mkn lepak kat dataran mbmb.byk pasangan date andd yg plg aku benci nyamuk jantan yg bertubi-tube menyerang aku dan sab.masalah nye yg lain tak kene.myb sbb aku dgn sab je yg membute time tu.penat sgt.haha.so around 1.30 am bergerak semula ke dp.lepak kat atas tu.sejukk+ade 1,2 kump mamat yg lepak.so decide ke mcd sekali lg.lepas tu pukul 3.lebih bergegas ke pantai klebang tuk melihat matahari terbit.angin tersangat kuat sehingga bergerak2 kereta dibuat nye.around 6 lebih g surau berdekatan tunaikan kewajiban.keluar dr surau tgok dah terang.melepas nk tgok matahari terbit.lps solat pergi semula ke pantai klebang.sbb sume muke dah tak larat.exp driver nye. tp time dorg tido dlm kete aku and sab saja yg sibuk main kat tmn klebang tu.tak boleh nk tido+menikmati angin pg.
bermain buaian bersama sab sambil yg lain tido dlm kete. ok dah laa.pukul 730 tak silap mulekan pejalanan ke lendu.pukul 8 lebih sampai.sungguh penat.kelas pulak pukul 2.30.so ade mase nk tido.sampai nisa overslept tak pegi kelas calculus. tujuan kami overnite dah lama kami berenam tidak keluar bersama.kami kwn rapat since part 1 , sbb ade di antara kami yg telah memohon fast track.so bile lg nk jumpe kan if rezeki korg dpt buat fast track tu. and mencari baju+acessories tuk dinner FSKM. so the next entry is about DINNER FSKM + MANIFESTO AQS CLUB.

No comments:

Post a Comment