October 25, 2012

al-fatihah

assalamualaikum.1st things nak ucapkan takziah pada keluarga blogger arwah yasmin hunwick atau nama sebenar beliau yasmin bt johan eusoffe abdullah.maybe aku lambat taw pasal blogger ni.harini baru tergerak nak search pasal arwah.sgt sedih.bergenang airmata bile bace pasal arwah yg dipost semula oleh mama arwah.act arwah meninggal sbb excident pada jun yg lepas.aku pernah bace article tu tp tak pulak aku tahu isu yg jd trending pasal arwah dekat laman sosial.just bace macam tu macam tu je.arwah mmg cantik orgnya.Ya Allah sgt sedih.tuhan lebih sayangkan arwah.moga arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.sama-samalah sedekah kan umul kitab al-fatihah untuk beliau.al-fatihah.terima kasih semua :-)kalau nk jengah blog belai sila klik je link ni http://misschronicz.blogspot.com/2012_02_01_archive.html blog beliau kini dikendalikan oleh mama beliau. *sory laa aku lambat sgt taw pasal isu-isu semasa ni.maybe korg dahberkurun taw pasal arwah tp aku baru taw.haha.pape la.ok bai

No comments:

Post a Comment