October 25, 2012

hijrah??

assalamualaikum.entry kali ni agak solehah sikit.yela aku tak la se'perfect' mane pon.till now try to be a good muslim.attitude aku?err grade F.dicipline??aku mmg tak suke didisiplinkan.ok tu prinsip.tp aku baik kot.sekolah menengah byk kali kene sebat dgn cikgu sri,ponteng kelas,masuk bilik disiplin,keje tak siap,membute dlm kelas,bdk yg salu gak dpt num last dlm kelas.agak laa.haha.lg ape.mmg tak tersenarai laa.tapi aku bukan jenis perempuan yg sosial eh.aku kire baik dengar cakap lg.andd and sgt pentingkan diri sendiri.tu fakta.pernah jugak tanye pada diri sendiri.bile nak berubah mcm ni.
seorang muslimah yg sejati.menjadikan al-Quran sebagai sahabat.menjaga aurat dgn betul.menjaga setiap tingkah lakunya seperti yg diperintahkan oleh Allah S.W.T dalam al-Quran.Ya Allah berikan lah aku petunjuk sebelum kau tarik nyawaku ini.yes one day i want to be like the girl on this picture.

No comments:

Post a Comment